omh_blog_zdj21

Utwórz parametry UTM za pomocą UTM Builder

To narzędzie umożliwia tworzenie prostych parametrów adresu URL do śledzenia kampanii za pomocą Analytics

Wersje PRO dostępna tutaj.



Wystarczy wstawić adres URL swojej witryny oraz informacje o parametrach

Pola oznaczone czerwoną gwiazdą są obowiązkowe.

*URL – Twoja domena, na przykład: https://TwojaDomena.pl

*Źródło kampanii – Twoje źródło, na przykład: Google, Bing, Facebook, Instagram itp.

*Medium kampanii – Twoje medium, na przykład: CPC (costs per click), email, itp.

*Nazwa kampanii – Nazwa Twojej kampanii, na przykład: Wyprzedaz%20Swiateczna

Treść kampanii – Treść Twojej kampanii, na przykład: Wariant%20reklamy%201

Jeśli chcesz skorzystać z linku, możesz go skrócić za pomocą tego narzędzia: https://bitly.com/

Więcej informacji o parametrach śledzenia

W poniższej tabeli znajdziesz wszystkie informacje dotyczące parametrów śledzenia.

Źródło kampanii

utm_source

Wymagane

Użyj utm_source, aby zidentyfikować platformy reklamowe, nazwy newsletterów lub inne źródła.

Przykład: google, bing, facebook

Medium kampanii

utm_medium

Wymagane

Użyj utm_medium, aby określić medium (medium reklamowe) e-mail lub CPC (costs per click).

Przykład: Email

Nazwa kampanii

utm_campaign

Wymagane

Użyj utm_campaign w kampaniach, aby zidentyfikować reklamy.

Przykład: utm_campaign=Wyprzedaz%20Swiateczna

Słowo kluczowe

utm_term

Użyj utm_term, aby otrzymać słowo kluczowe kampanii, które spowodowało wyświetlenie reklamy.

Przykład: czerwone%20buty

Treść kampanii

utm_content

Użyj utm_content, aby rozróżnić reklamy, które odnoszą się do tej samej strony docelowej.

Przykład: Reklama%201 or WariantReklamy1

UDOSTĘPNIJ TEN POST:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email