Tworzenie parametrów UTM za pomocą UTM Builder
- 10 stycznia, 2022
- 16:34
- Porady marketingowe, Wszystkie kategorie
To narzędzie umożliwia tworzenie prostych parametrów adresu URL do śledzenia kampanii za pomocą Analytics.
Wystarczy wprowadzić adres URL swojej witryny oraz informacje o parametrach
Pola oznaczone czerwoną gwiazdą są obowiązkowe.
* URL – Twoja domena, na przykład: https://twojadomena.pl
* Źródło kampanii – Twoje źródło, na przykład: Google, Bing, Facebook, Instagram itp.
* Medium kampanii – Twoje medium, na przykład: CPC (cost per click), email, itp.
* Nazwa kampanii – Nazwa Twojej kampanii, na przykład: Wyprzedaz%20Swiateczna
Treść kampanii – Treść Twojej kampanii, na przykład: Wariant%20reklamy%201
Jeśli chcesz skorzystać z linku, możesz go skrócić za pomocą narzędzia bitly.com
Więcej informacji o parametrach śledzenia
W poniższej tabeli znajdziesz wszystkie informacje dotyczące parametrów śledzenia.
Źródło kampanii
|
Wymagane Użyj Przykład: |
Medium kampanii
|
Wymagane Użyj Przykład: |
Nazwa kampanii
|
Wymagane Użyj Przykład: |
Słowo kluczowe
|
Użyj Przykład: |
Treść kampanii
|
Użyj Przykład: |
A jeżeli Ty też chcesz skutecznie reklamować się w internecie to, sprawdź ofertę agencji performance marketing adsfox oraz zobacz prezentację naszej usługi.