omh_blog_zdj21

Tworzenie parametrów UTM za pomocą UTM Builder

To narzędzie umożliwia tworzenie prostych parametrów adresu URL do śledzenia kampanii za pomocą Analytics.


Wystarczy wprowadzić adres URL swojej witryny oraz informacje o parametrach

Pola oznaczone czerwoną gwiazdą są obowiązkowe.

* URL  –  Twoja domena, na przykład:  https://twojadomena.pl

* Źródło kampanii  –  Twoje źródło, na przykład:  Google, Bing, Facebook, Instagram itp.

* Medium kampanii  –  Twoje medium, na przykład:  CPC (cost per click), email, itp.

* Nazwa kampanii  –  Nazwa Twojej kampanii, na przykład:  Wyprzedaz%20Swiateczna

Treść kampanii  –  Treść Twojej kampanii, na przykład:  Wariant%20reklamy%201

Jeśli chcesz skorzystać z linku, możesz go skrócić za pomocą narzędzia bitly.com

Więcej informacji o parametrach śledzenia

W poniższej tabeli znajdziesz wszystkie informacje dotyczące parametrów śledzenia.

Źródło kampanii

utm_source

Wymagane

Użyj utm_source, aby zidentyfikować platformy reklamowe, nazwy newsletterów lub inne źródła.

Przykład: google, bing, facebook

Medium kampanii

utm_medium

Wymagane

Użyj utm_medium, aby określić medium (medium reklamowe) e-mail lub CPC (costs per click).

Przykład: Email

Nazwa kampanii

utm_campaign

Wymagane

Użyj utm_campaign w kampaniach, aby zidentyfikować reklamy.

Przykład: utm_campaign=Wyprzedaz%20Swiateczna

Słowo kluczowe

utm_term

Użyj utm_term, aby otrzymać słowo kluczowe kampanii, które spowodowało wyświetlenie reklamy.

Przykład: czerwone%20buty

Treść kampanii

utm_content

Użyj utm_content, aby rozróżnić reklamy, które odnoszą się do tej samej strony docelowej.

Przykład: Reklama%201 or WariantReklamy1

UDOSTĘPNIJ TEN POST:

Wypełnij formularz,
aby zobaczyć prezentację