Blog
Jak tworzyć rolki, czyli Twoje skuteczne narzędzie marketingowe!
Dowiedz się jak tworzyć efektywne rolki reklamowe dzięki naszym wskazówkom – to potężne narzędzie marketingu!
Jak mierzyć kampanie reklamowe dzięki parametrom UTM oraz Google Analytics 4?
Aby uzyskać dokładne informacje na temat swoich kampanii, używaj parametrów UTM w linkach oraz narzędzia Google Analytics 4. Dowiedz się jak!
Dokumenty potrzebne do weryfikacji firmy na Facebooku
Do weryfikacji firmy na Facebooku mogą być potrzebne przynajmniej trzy dokumenty. Czytaj dalej, by dowiedzieć się jakie.
Google Tag Manager: dodawanie nowego użytkownika do konta
Nie wiesz jak dodać nowego użytkownika do konta Google Tag Manager? Przeczytaj nasz krótki poradnik. To proste!
Na co zwracać uwagę podczas tworzenia postów na Facebooku?
Aby posty na Facebooku były możliwie jak najbardziej skuteczne, powinny zawierać elementy, które sprawią, że post przyciągnie uwagę odbiorcy.
Tworzenie klikalnych postów karuzelowych do reklam na Facebooku
Chcesz tworzyć posty karuzelowe na Facebooku i publikować je na swoim Fanpage, ale nie wiesz jak? Przeprowadzimy Cię przez cały proces!