Blog
Grupowanie treści (content grouping) w Google Analytics 4
Grupowanie treści polega na segregowanie contentu w taki sposób, aby uzyskać logiczną strukturę odzwierciedlającą sposób, w jaki postrzegasz swoją stronę internetową / aplikację. Grupowanie wykonuje
Tworzenie grupy odbiorców w Google Analytics 4
Tworzenie grup odbiorców w Google Analytics 4 pozwala na dzielenie użytkowników na poszczególne segmenty według potrzeb firmy. Odbiorców można dzielić według danych, wymiarów i zdarzeń.
Aktywacja Google Signals dla Google Analytics 4
Google Signals umożliwia śledzenie i raportowanie różnych urządzeń. Dzięki tej funkcji, Google Analytics może zbierać dane z urządzeń od użytkowników, którzy są zalogowani na któreś
Tworzenie dodatkowych eventów
Event, czyli zdarzenie, to aktywność użytkownika dotycząca określonego elementu na stronie internetowej lub w aplikacji. W Google Analytics 4 eventy dzielimy na cztery kategorie –
Upewnianie się, że zaawansowane eventy są mierzone w Google Analytics 4
Pomiar zaawansowany pozwala na rejestrowanie działań użytkowników. Funkcję tę włącza/wyłącza się bezpośrednio z panelu Google Analytics. Po jej włączeniu, wysyłanie zdarzeń następuje od razu. Jak
Zwiększanie okresu przechowywania danych o użytkownikach i zdarzeniach w Google Analytics 4
W Google Analytics istnieje możliwość zmiany okresu przechowywania danych, czyli informacji dotyczących plików cookies, identyfikatorami wyświetlania reklam lub identyfikatorami użytkowników. Ustawienia okresu przechowywania nie wpływają