FAQ
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami lub sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań.
Konfiguracja może zawierać połączenie kodu śledzącego Facebook z Twoją stroną oraz implementacje kodów konwersji (do 3 Eventów Pixela Facebook). Usługa obejmuje również sprawdzenie i poprawne skonfigurowanie konta reklamowego oraz konta biznesowego Facebook. W ramach konfiguracji nasz specjalista ustawi również Twoje kampanie.
W przypadku sklepów internetowych w zależności od Twojego systemu zostanie dobrana dla Ciebie odpowiednia wtyczka, którą Twój programista będzie musiał zainstalować na stronie. Implementacja ta może zostać przeprowadzona za pomocą narzędzia Google Tag Manager. Nasz specjalista przeprowadzi Cię przez cały proces.
(Nasz zespół samodzielnie nie będzie wprowadzał żadnych zmian na Twojej stronie. Jedyne, o co możesz zostać poproszony to zainstalowanie kodu zewnętrznego narzędzia „Google Tag Manager”, w którym nasi specjaliści zapiszą wszystkie potrzebne do mierzalności i optymalizacji kampanii skrypty. Dzięki temu masz pewność, że Twoja strona cały czas będzie działała poprawnie i nikt na niej niczego nie uszkodzi).
W tym momencie nie można skorzystać z usługi bez konfiguracji, ponieważ zależy nam, aby kampanie tworzone z naszą pomocą przynosiły klientom możliwie najlepsze rezultaty. Chcemy, aby nasi klienci nie tylko dobrze o nas mówili, ale nas również z chęcią polecali.
Najwyższą skuteczność tworzonych kampanii możemy zagwarantować jednak tylko w przypadku odpowiedniego wdrożenia klienta oraz prawidłowej konfiguracji jego konta reklamowego i skryptów śledzących na jego stronie lub w jego sklepie internetowym.
W ramach podstawowej opłaty subskrypcyjnej dostaniesz pełny dostęp do naszych narzędzi, będziemy dbać o techniczne aspekty Twoich kampanii reklamowych i pomagać Ci skuteczniej się reklamować.
Jedyne co pozostaje po Twojej stronie to przygotowywanie treści do reklam i dodawanie ich na Facebooku lub w naszym panelu. Wszystkie wyniki Twoich kampanii znajdziesz bezpośrednio w Panelu klienta, tak abyś mógł w każdej chwili sprawdzić skuteczność każdej reklamy i wyłączyć te, które nie dostarczają zadowalających wyników. W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań nasi specjaliści będą do Twojej dyspozycji.
Jeżeli potrzebujesz jednak rozszerzonej obsługi to pakiety dodatkowego supportu, doradztwa oraz tworzenia treści reklamowych znajdziesz tutaj.
Po konfiguracji kont i skryptów śledzących utworzymy i ustawimy Twoje kampanie reklamowe. Następnie kampanie te będą na bieżąco optymalizowane na podstawie danych pochodzących z Twojej strony lub Twojego sklepu internetowego (dzięki zaimplementowanym przez nas skryptom i systemom optymalizacji Machine Learning).
Po odpowiedniej konfiguracji reklamy będą mogły tworzyć się automatycznie na podstawie Twoich postów lub w prosty sposób będziesz mógł dodawać, a nawet planować reklamy bezpośrednio w naszym panelu.
Następnie będziesz w stanie dokładnie sprawdzić wyniki każdego posta i każdej reklamy, przede wszystkim pod kątem tego, ilu klientów dana reklama pozyskała. Na tej podstawie będziesz mógł samodzielnie wyłączać reklamy, których wyniki są dla Ciebie niezadowalające.
Z poziomu naszego Panelu w każdej chwili będziesz w stanie dodawać lub planować swoje posty i reklamy.
W trakcie konfiguracji (podczas rozmowy wideo) nasz specjalista wspólnie z Tobą ustawi kampanie oraz pokaże Ci jak dodawać reklamy i gdzie znaleźć ich wyniki.
Ponadto będziemy informowali Cię na temat tego, co powinieneś poprawić w swoich reklamach, postach, czy w lejku sprzedażowym, aby Twoje kampanie reklamowe były skuteczniejsze.
Jeżeli jednak uznasz, że potrzebujesz rozszerzonej obsługi to pakiety dodatkowego supportu, doradztwa oraz tworzenia treści reklamowych znajdziesz tutaj.
W adsfox oferujemy nie tylko aplikację, ale również pomoc specjalistów na każdym z etapów współpracy. Ponadto nasza aplikacja w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku rozwiązań pozwala nie tylko na automatyczne promowanie postów, ale umożliwia tworzenie kampanii, które są całkowicie mierzalne i optymalizowane na podstawie danych. W ramach adsfox kampanie są przede wszystkim ustawiane przez specjalistów na podstawie procedur i doświadczeń z kilkuset klientami.
Generalnie, aby kampanie internetowe mogły być mierzalne, platformy reklamowe i platformy do analizy danych muszą być w stanie rozpoznać, kiedy na stronie zachodzi jakieś istotne biznesowo zdarzenie (takie jak np. wypełnienie formularza kontaktowego, zakup produktu itp.) W momencie, gdy platformy reklamowe rozpoznają takie działanie, pojawi się możliwość nie tylko dokładnej oceny skuteczności reklam, ale również używania systemu optymalizacji kampanii bezpośrednio pod własne cele biznesowe. Przykładowo, chcąc pozyskiwać więcej zapytań przez formularz kontaktowy na stronie internetowej, specjalista adsfox ustawi Państwa skrypty śledzące i kampanie, aby właśnie możliwie jak najtaniej realizować ten cel.
Do tej pory takie działanie możliwe było jedynie dla dużych firm posiadających najlepszych specjalistów. Z adsfox staje się to możliwe niemal dla każdego.
Generalnie, aby kampanie internetowe mogły być mierzalne, platformy reklamowe i platformy do analizy danych muszą być w stanie rozpoznać, kiedy na stronie zachodzi jakieś istotne biznesowo zdarzenie (takie jak np. wypełnienie formularza kontaktowego, zakup produktu itp.) W momencie, gdy platformy reklamowe rozpoznają takie działanie, pojawi się możliwość nie tylko dokładnej oceny skuteczności reklam, ale również używania systemu optymalizacji kampanii bezpośrednio pod własne cele biznesowe.
Państwa kampania zostanie ustawiona bezpośrednio z naszym specjalistą, po czym będzie ona automatycznie optymalizowana pod Państwa cele biznesowe takie jak sprzedaż, bezpośrednio na podstawie danych napływających w czasie rzeczywistym z Państwa strony. Ponadto treści w kampanii mogą być tworzone albo automatycznie na podstawie wrzucanych przez Państwa na fanpage postów, albo bezpośrednio w naszym Panelu.
Jeżeli reklamy będą miały być tworzone na podstawie postów, wystarczy, że zdefiniują Państwo z naszym specjalistą słowo kluczowe, które musi się znajdować w tekście posta. Następnie każdy post zawierający takie słowo będzie się dodawał do kampanii i będzie automatycznie promowany, ale nie tak jak promowanie posta na Facebook’u – tylko będzie on optymalizowany pod Państwa cel biznesowy i całkowicie mierzalny tak, aby widzieli Państwo dokładnie jaka sprzedaż, z którego posta została wygenerowana.
Jednakże będą mogli Państwo również dodawać takie, już całkowicie klikane (z podlinkowanym zdjęciem lub video), reklamy w naszym panelu, a nasz system i nasi specjaliści będą czuwali nad tym, aby docierały one do osób, które z największym prawdopodobieństwem zrealizują Państwa cel biznesowy, pod który będzie optymalizowana kampania. Najczęściej jest to po prostu pozyskanie nowego klienta lub sprzedaż w sklepie internetowym, ale zawsze jest to indywidualnie ustawiane przez naszych specjalistów.
Jeżeli kampanie Facebook Ads nie działają, jest to najczęściej spowodowane tym, że reklamodawca nie korzystał z Pixela Facebooka oraz z optymalizacji na podstawie danych.
Nie posiadając na stronie Pixela Facebooka oraz, tak zwanych Eventów Pixela Facebooka, a prowadząc mimo tego kampanie na Facebooku lub Instagramie najczęściej zwyczajnie marnuje się budżet reklamowy. Bez tych rzeczy, kampanie nie tylko nie mogą być mierzalne i optymalizowane w czasie rzeczywistym na podstawie danych pochodzących bezpośrednio ze strony internetowej, ale również traci się możliwość prowadzenia remarketingu, czyli docierania z kampanią bezpośrednio do osób, które już kiedyś odwiedziły naszą stronę internetową.
W adsfox przygotowujemy dla Ciebie wszystkie konta i skrypty marketingowe w taki sposób, aby Twoje kampanie były nie tylko całkowicie mierzalne, ale aby również były skuteczne.
Oczywiście nawet mimo odpowiedniej optymalizacji nadal może się okazać, że kampanie nie będą przynosiły zadowalających rezultatów. W takim przypadku nasi specjaliści podpowiedzą Ci, co należałoby zmienić, aby poprawić wyniki.
Aby można było skutecznie optymalizować kampanie reklamowe, algorytmy sztucznej inteligencji muszą być w stanie rozpoznawać, kiedy na Twojej stronie zachodzi konwersja, czyli jakieś istotne zdarzenie, takie jak na przykład pozyskanie nowego klienta. Jeżeli dane narzędzie tego nie mierzy, to optymalizacja przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji również nie może być w pełni skuteczna.
Dlatego nasi specjaliści zadbają o to, aby Twoje kampanie reklamowe były całkowicie mierzalne i mogły być optymalizowane na podstawie danych bezpośrednio pod Twoje cele biznesowe.