Obsługa Google Ads

Skuteczne, czyli w 100% mierzalne i optymalizowane na podstawie danych kampanie reklamowe Google Ads umożliwią Ci natychmiastową widoczność w wyszukiwarce i na kanałach partnerskich Google.

Umów konsultacje ze specjalistą do spraw strategii i dowiedz się, jakie kampanie najlepiej sprawdzą się w Twojej firmie:

Indywidualna
konsultacja

Badanie
potrzeb

Zaplanowanie
strategii

Wdrożenie
kampanii

Indywidualna
konsultacja

Badanie
potrzeb

Zaplanowanie
strategii

Wdrożenie
kampanii

Dlaczego agencja Google Ads - adsfox?

Elastyczność współpracy

Współpracując z nami, nie musisz podpisywać żadnych wiążących Cię długoterminowo umów. W zależności od zakresu usług jesteśmy w stanie dobrać dla Ciebie wygodną formę rozliczenia.

Zwiększenie sprzedaży

Skupiamy się na realnych wynikach biznesowych, a nie na like'ach, kliknięciach czy wyświetleniach reklamy, dzięki czemu pomożemy Ci skuteczniej pozyskiwać idealnych klientów.

Pełna mierzalność

W dedykowanym panelu klienta, zmierzysz wyniki swoich reklam z dokładnością co do złotówki.

Bieżąca optymalizacja

Mimo wykorzystywania algorytmów uczenia maszynowego, stale kontrolujemy przebieg Twoich kampanii i optymalizujemy efekty.

Połączenie AI i usługi

Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia i korzystamy z optymalizacji kampanii reklamowych na podstawie danych pochodzących bezpośrednio ze stron www naszych klientów.

Doświadczeni specjaliści

Zapewniamy wyłącznie dobrze wyszkolonych i rozumiejących potrzeby biznesowe specjalistów, których głównym zadaniem jest zwiększanie zysków naszych klientów.

Sprawdzony partner

O naszej wiedzy i umiejętnościach świadczą głównie opinie naszych klientów, jednak jesteśmy również oficjalnymi Partnerami Google oraz Premium Partnerem Meta.

Bezpieczeństwo

adsfox na każde działanie mamy opracowane specjalne procedury, dzięki czemu uczymy się zarówno z naszych sukcesów jak i porażek oraz zapewniamy pełne bezpieczeństwo.

Skuteczna reklama Google Ads

Poznaj opinie naszych klientów

Zobacz, jak skutecznie pomagamy przedsiębiorcom pozyskiwać nowych klientów!

Idealnym uzupełnieniem dla kampanii Google Ads
są kampanie w Social Media. W adsfox oferujemy:

– reklamy remarketingowe na Facebooku i Instagramie

– reklamy remarketingowe na Tiktoku

– reklamy generyczne w Social Media

Skuteczna agencja Google Ads - adsfox FAQs

W adsfox tworzymy narzędzia i oferujemy usługi prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w internecie. Dzięki doświadczeniu i pełnej mierzalności reklam jesteśmy w stanie dobrać dla naszych klientów możliwie najlepszą strategie reklamową na najważniejszych platformach reklamowych.

Skuteczne kampanie Google Ads wymagają zrozumienia biznesu zasobów oraz potrzeb każdego klienta. Dodatkowo uzupełnienie kampanii skutecznym remarketingiem w Social Media często powoduje zwiększenie przychodów o nawet kilkadziesiąt procent.

Prowadzenie kampanii Google Ads nie polega jedynie na ustawianiu reklam, ale na bieżącym dopasowywaniu przekazu marketingowego, budżetu i strategii reklamowej.

Reklama Google Ads, dawniej znana jako reklama Google AdWords, to ogólne określenie różnego rodzaju kampanii reklamowych oferowanych przez Google.  

Kampanie reklamowe Google Ads umożliwiają firmom promowanie swoich produktów i usług w wynikach wyszukiwania Google, a także na innych stronach internetowych należących do sieci reklamowej Google.

Poniżej przedstawiamy kilka najważniejszych informacji dotyczących reklamy Google Ads:

1) Rodzaje kampanii Google Ads:

Kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania (search network google ads campaigns): 

Są to reklamy tekstowe wyświetlane w wyszukiwarce Google, kiedy użytkownicy szukają określonych słów kluczowych. Są to jedne z najczęściej używanych kampanii reklamowych Google ads (szczególnie przez firmy z branży usługowej) i są one skuteczne w docieraniu do osób, które aktywnie poszukują informacji o danych produkcie lub usłudze.

Kampanie w sieci reklamowej (display network google ads campaigns): 

Są to reklamy graficzne wyświetlane na stronach internetowych należących do sieci reklamowej Google. Często są one wykorzystywane do budowania świadomości marki i docierania do szerszej publiczności, jednak patrząc przez pryzmat efektów biznesowych, tego typu reklamy najlepiej sprawdzają się jako kampanie remarketingowe. (W znacznej większości przypadków do budowania świadomości marki lepiej wykorzystywać kampanie w social media, jednak dobór odpowiedniego kanału marketingowego warto jest skonsultować ze specjalistą adsfox).

Kampanie wideo (video campaigns): 

Są to reklamy wideo wyświetlane na stronach internetowych należących do sieci reklamowej Google lub na YouTube (YouTube należy do Google). Kampanie reklamowe na YouTube również tworzy się przy wykorzystaniu systemu reklamowego Google Ads. Targetowanie takich kampanii, mające na celu pozyskiwanie klientów (performance marketing) wymaga bardzo dużego doświadczenia specjalisty odpowiedzialnego za ustawienie kampanii Google ads.

Kampanie zakupowe (shopping campaigns): 

Są to kampanie reklamowe przeznaczone typowo dla e-commerce. Kampanie zakupowe Google umożliwiają wyświetlanie reklam wraz ze zdjęciami i cenami produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google i w zakładce Google Shopping. Dobrze skonfigurowane mogą być kluczowym źródłem pozyskiwania klientów dla sklepów internetowych.

Kampanie dla aplikacji (app campaigns): 

Służą do promocji aplikacji mobilnych w Google Play, YouTube, Sieci Reklamowej Google oraz w wynikach wyszukiwania Google. Mają na celu zachęcenie potencjalnych klientów do pobrania aplikacji.

Kampanie lokalne (Local Campaigns): 

Dedykowane do promocji lokalnych biznesów, mają na celu zachęcać klientów do odwiedzin w lokalu firmy lub sklepie stacjonarnym. Mogą wykorzystywać kilka rodzajów reklam.

Kampanie (NIE:) Inteligentne (smart campaigns): 

Uproszczone kampanie, które automatyzują proces targetowania i są okrojone z ustawień. Co prawda mogą wykorzystywać technologię uczenia maszynowego Google, jednak przy małej ilości danych mogą stanowić przepalanie budżetu reklamowego (szczególnie w konkurencyjnych branżach, w których dużo firm się reklamuje). 

2) Strategia kampanii Google Ads

Wybór odpowiedniego rodzaju kampanii, jak i odpowiednie rozdzielenie budżetu reklamowego zależy od bardzo wielu czynników takich jak: cele biznesowe, branża, grupa docelowa klienta, konkurencyjność branży oraz od (zasobności) reklamodawcy. W związku z tym najlepiej przed rozpoczęciem kampanii reklamowych skorzystać z konsultacji lub audytu marketingowego w adsfox.

3) Optymalizacja kampanii Google Ads

Kampanie reklamowe Google Ads można prowadzić i optymalizować na dziesiątki różnych sposobów. 

W optymalizacji kluczowe jest ustawienie trackingu (mierzenia wyników sprzedażowych), zrozumienie biznesowe oraz doświadczenie specjalisty ustawiającego kampanie. 

Wyświetlanie reklam można optymalizować pod ilość kliknięć, wyświetleń, koszy za kliknięcie, a nawet ilość czy koszt konwersji (pozyskań leada, sprzedaży) jak również współczynnik ROAS (zwrot z wydatków na reklamę). Dobór odpowiedniego rodzaju optymalizacji zależy głównie od wysokości budżetu, rodzaju kampanii, oraz ilości uprzednio zgromadzonych konwersji.

Jako oficjalny Partner Google stawiamy na mierzalność oraz efekt biznesowy.

Ciężko mówić o efektach bez mierzalności… a w kontekście mierzalności reklamy interesują nas realne efekty – czyli ilość i wartość pozyskanych przy pomocy reklamy Google Ads klientów.

Ilości wyświetleń, kliknięć, czy CTR są przez nas analizowane, ale nie na tych aspektach się skupiamy. 

Specjaliści adsfox patrzą głównie na ROAS, ROI, CPA, Conversion Rate i  CLTV.

Na początku porozmawiamy o Twoich celach biznesowych, oraz Twoim biznesie, aby dokładnie zrozumieć Twoje potrzeby, oczekiwania i przewagi konkurencyjne. 

Następnie ustawimy Twoje konto Google Analytics 4, bądź zweryfikujemy jego poprawną konfigurację. 

W kolejnym kroku jeżeli konieczne będzie ustawienie kodów konwersji i skryptów śledzących, ustawimy te kody przy pomocy narzędzia Google Tag Manager.

Dopiero na samym końcu w zależności od ustaleń utworzymy i ustawimy Twoje kampanie reklamowe. 

Po przygotowaniu odpowiedniej struktury konta, kampanie będą na bieżąco optymalizowane przez naszych specjalistów przy wykorzystaniu danych pochodzących z Twojej strony lub Twojego sklepu internetowego (dzięki zaimplementowanym przez nas skryptom i systemom optymalizacji Machine Learning).

Następnie wyniki każdej kampanii, przede wszystkim pod kątem tego, ilu klientów dana kampanii pozyskała, będą dostępne w panelu naszej aplikacji oraz dedykowanym raporcie.

Docelowo stale będziemy optymalizowali Twoje kampanie, strategie oraz wykorzystanie budżetu celem realizacji Twoich kolejno stawianych przed nami celów biznesowych.

W adsfox nie zaczynamy tworzyć żadnej kampanii, zanim nie upewnimy się, że będzie ona w pełni mierzalna. Mierzenie kampanii nie oznacza, jednak że patrzymy na ilości kliknięć czy wyświetleń, tylko ustawiamy narzędzia i skrypty śledzące w taki sposób, aby móc dokładnie rozpoznać, kiedy na stronie klienta zachodzi jakieś istotne biznesowo zdarzenie (takie jak np. wypełnienie formularza kontaktowego, zakup produktu itp.) oraz przesłać to zdarzenie do Google Analytics 4, oraz do systemu reklamowego, na którym prowadzimy kampanie reklamowe.

W momencie, gdy platformy reklamowe (Google, Facebook, TikTok) rozpoznają takie działanie, pojawia się możliwość nie tylko dokładnej oceny skuteczności reklam, ale również używania systemu optymalizacji kampanii bezpośrednio pod cele biznesowe klientów. Przykładowo, chcąc pozyskiwać więcej zapytań przez formularz kontaktowy na stronie internetowej, specjalista adsfox ustawi Państwa skrypty śledzące i kampanie, aby właśnie możliwie jak najtaniej realizować ten oto cel.

Nie wyobrażamy sobie innego podejścia do marketingu internetowego.

Kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania (search network google ads campaigns): 

Są to reklamy tekstowe wyświetlane w wyszukiwarce Google, kiedy użytkownicy szukają określonych słów kluczowych. Są to jedne z najczęściej używanych kampanii reklamowych Google ads, (szczególnie przez firmy z branży usługowej) i są one skuteczne w docieraniu do osób które aktywnie poszukują informacji o danycm produkcie lub usłudze.

Kampanie w sieci reklamowej (display network google ads campaigns): 

Są to reklamy graficzne wyświetlane na stronach internetowych należących do sieci reklamowej Google. Często są one wykorzystywane do budowania świadomości marki i docierania do szerszej publiczności, jednak patrząc przez pryzmat efektów biznesowych, tego typu reklamy najlepiej sprawdzają się jako kampanie remarketingowe. (W znacznej większości przypadków do budowania świadomości marki lepiej wykorzystywać kampanie w social media, jednak dobór odpowiedniego kanału marketingowego warto jest skonsultować ze specjalistą adsfox)

Kampanie wideo (video campaigns): 

Są to reklamy wideo wyświetlane na stronach internetowych należących do sieci reklamowej Google lub na YouTube (YouTube należy do Google). Kampanie reklamowe na YouTube również tworzy się przy wykorzystaniu systemu reklamowego Google Ads. Targetowanie takich kampanii mające na celu pozyskiwanie klientów  (performance marketing) wymaga bardzo dużego pomyślunku i doświadczenia specjalisty odpowiedzialnego za ustawienie kampanii Google ads.

Kampanie zakupowe (shopping campaigns): 

Są to kampanie reklamowe przeznaczone typowo dla e-commerce. Kampanie zakupowe Google umożliwiają wyświetlanie reklam wraz ze zdjęciami i cenami produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google i w zakładce Google Shopping. Dobrze skonfigurowane mogą być kluczowym źródłem pozyskiwania klientów dla sklepów internetowych.

Kampanie dla aplikacji (app campaigns): 

Służą do promocji aplikacji mobilnych w Google Play, YouTube, Sieci Reklamowej Google oraz w wynikach wyszukiwania Google. Mają na celu zachęcenie potencjalnych klientów do pobrania aplikacji.

Kampanie lokalne (Local Campaigns): 

Dedykowane do promocji lokalnych biznesów, mają na celu zachęcać klientów do odwiedzin w lokalu firmy lub sklepie stacjonarnym. Mogą wykorzystywać kilka rodzajów reklam.

Kampanie (NIE:) Inteligentne (smart campaigns): 

Uproszczone kampanie, które automatyzują proces targetowania i są okrojone z ustawień. Co prawda mogą wykorzystywać technologię uczenia maszynowego Google, jednak przy małej ilości danych mogą stanowić przepalanie budżetu reklamowego (szczególnie w konkurencyjnych branżach, w których dużo firm się reklamuje). 

Remarketing polega na pokazywaniu naszych reklam (oferty) osobom, które już wcześniej były na naszej stronie lub wykazały jakąś inną interakcję z naszą firmą. Kampanie Google Ads bardzo często używane są do tworzenia kampanii remarketingowych. 

Do tego celu można stosować zarówno, kampanie w sieci reklamowej, kampanie wideo, jak i kampanie Gmail, jednak mało który reklamodawca (łącznie z pracownikami większości agencji 🙂 ) wie, iż kampanie remarketingowe można tworzyć również w wyszukiwarkach przy pomocy list RLSA i umiejętnego sterowania dopasowywaniem stawek.

Minimalny budżet, jaki trzeba przeznaczyć na reklamę w Google Ads może wynosić kilkaset złotych, a maksymalnego pewnie nawet nie da się zdefiniować… 

Dobór odpowiedniego budżetu zależy od oczekiwań klienta, ilości danych, jakie zebrał w swoim koncie Google Ads i Google Analytics, jak również od wyników poszczególnych kampanii. 

Warto jest ustalić budżet, który możemy przeznaczyć w pierwszym miesiącu, następnie w zależności od bieżących wyników regularnie go dopasowywać.

Jedyną wadą Google Ads z naszej perspektywy jest to, iż nie można prowadzić takich kampanii całkowicie bezpłatnie.

Wysoka skuteczność:  

Dzięki możliwości docierania do użytkowników, którzy aktywnie szukają produktów lub usług online, Google Ads często przynosi wysoką skuteczność i ROI (zwrot z inwestycji).

Precyzyjne targetowanie: 

Google Ads pozwala na dokładne targetowanie reklam na podstawie wielu kryteriów, takich jak lokalizacja, język, urządzenie, wiek, płeć, zainteresowania, słowa kluczowe i wiele, wiele innych.

Natychmiastowa widoczność: 

W przeciwieństwie do SEO (optymalizacji strony i jej treści pod wyszukiwarki), która wymaga czasu, Google Ads może zapewnić natychmiastową widoczność i generować wartościowy ruch bezpośrednio od momentu uruchomienia kampanii.

Kontrola kosztów: 

Można kontrolować koszty, płacąc tylko za kliknięcia, wyświetlenia, czy nawet konwersje co czyni platformę dostępną dla firm o różnych możliwościach budżetowych.

Pełna mierzalność wyników:  

Google Ads oferuje zarówno zaawansowane narzędzia analityczne, jak i kody śledzenia, które pozwalają na dokładne mierzenie efektywności każdej kampanii, a nawet reklamy. Możesz śledzić konwersje, koszt za kliknięcie, pozyskanie klienta, leada, współczynnik klikalności i wiele innych wskaźników.

Szybka optymalizacja: 

Panel Google Ads pozwala na szybkie dostosowywanie kampanii na podstawie zebranych danych.

Różnorodność formatów reklamowych: 

Google Ads oferuje wiele formatów reklamowych, w tym reklamy tekstowe, graficzne, wideo, reklamy produktowe i inne, co pozwala na kreatywne i efektywne docieranie do potencjalnych klientów.

Korzystanie z AI czyli technologii uczenia maszynowego: 

Google Ads wykorzystuje zaawansowane algorytmy AI i uczenie maszynowe do bieżącej optymalizacji kampanii, co może pomóc w osiągnięciu lepszych wyników. Oczywiście, aby było to możliwe, trzeba umieć przygotowywać dane pod ten system i odpowiednio go skonfigurować (czym na codzień zajmują się specjaliści adsfox).

Ogromny zasięg: 

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie i posiada jeden z największych systemów partnerskich, do których mogą zapisywać się wydawcy treści internetowych czy też twórcy aplikacji. Oznacza to, że reklamy Google Ads mogą docierać do ogromnej, publiczności praktycznie na całym świecie.

Wypełnij formularz,
aby otrzymać wycenę audytu

Wypełnij formularz i zobacz
prezentację wideo naszej usługi