Obsługa Facebook i Instagram Ads

Stworzymy dla Ciebie w 100% mierzalne i optymalizowane na podstawie danych kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie. Dobierzemy najskuteczniejszą strategię mającą na celu pozyskiwanie realnych klientów zamiast samych kliknięć czy wyświetleń.

Umów konsultacje ze specjalistą do spraw strategii i dowiedz się, jakie kampanie najlepiej sprawdzą się w Twojej firmie:

obsługa facebook ads

Indywidualna
konsultacja

Badanie
potrzeb

Zaplanowanie
strategii

Wdrożenie
kampanii

Indywidualna
konsultacja

Badanie
potrzeb

Zaplanowanie
strategii

Wdrożenie
kampanii

Dlaczego agencja Facebook Ads - adsfox?

Elastyczność współpracy

Współpracując z nami, nie musisz podpisywać żadnych wiążących Cię długoterminowo umów. W zależności od zakresu usług jesteśmy w stanie dobrać dla Ciebie wygodną formę rozliczenia.

Zwiększenie sprzedaży

Skupiamy się na realnych wynikach biznesowych, a nie na like'ach, kliknięciach czy wyświetleniach reklamy, dzięki czemu pomożemy Ci skuteczniej pozyskiwać idealnych klientów.

Pełna mierzalność

W dedykowanym panelu klienta, zmierzysz wyniki swoich reklam z dokładnością co do złotówki.

Bieżąca optymalizacja

Mimo wykorzystywania algorytmów uczenia maszynowego, stale kontrolujemy przebieg Twoich kampanii i optymalizujemy efekty.

Połączenie AI i usługi

Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia i korzystamy z optymalizacji kampanii reklamowych na podstawie danych pochodzących bezpośrednio ze stron www naszych klientów.

Doświadczeni specjaliści

Zapewniamy wyłącznie dobrze wyszkolonych i rozumiejących potrzeby biznesowe specjalistów, których głównym zadaniem jest zwiększanie zysków naszych klientów.

Sprawdzony partner

O naszej wiedzy i umiejętnościach świadczą głównie opinie naszych klientów, jednak jesteśmy również oficjalnymi Partnerami Google oraz Premium Partnerem Meta.

Bezpieczeństwo

adsfox na każde działanie mamy opracowane specjalne procedury, dzięki czemu uczymy się zarówno z naszych sukcesów jak i porażek oraz zapewniamy pełne bezpieczeństwo.

Skuteczna reklama Facebook Ads

Poznaj opinie naszych klientów

Zobacz, jak skutecznie pomagamy przedsiębiorcom pozyskiwać nowych klientów!

Idealnym uzupełnieniem dla kampanii reklamowych Facebook Ads
są kampanie Google Ads
oraz reklamy na TikToku. W adsfox oferujemy:

– reklamy w wyszukiwarce Google
– reklamy produktowe
– reklamy displayowe
– reklamy remarketingowe
– reklamy na YouTube
– reklamy na Gmail

Skuteczna agencja Facebook Ads - adsfox FAQs

W adsfox tworzymy narzędzia i oferujemy usługi prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w internecie. Dzięki doświadczeniu i pełnej mierzalności reklam jesteśmy w stanie dobrać dla naszych klientów możliwie najlepszą strategie reklamową na najważniejszych platformach reklamowych.

Skuteczne kampanie na Facebooku i Instagramie wymagają zrozumienia biznesu, zasobów oraz potrzeb każdego klienta. Dodatkowo uzupełnienie kampanii reklamowych w Social Media, skutecznymi reklamami Google często powoduje zwiększenie przychodów o nawet kilkadziesiąt procent.

Prowadzenie kampanii reklamowych Facebook Ads nie polega jedynie na ustawianiu reklam, ale na bieżącym dopasowywaniu ustawień optymalizacji reklam, przekazu marketingowego, budżetu i strategii reklamowej.

Reklama na Facebooku i Instagramie jest formą płatnej promocji firmy. 

Skuteczne reklamy na Facebooku ustawiane są w Business Managerze i mogą być wyświetlane na platformie Facebook, na Instagramie, Messengerze oraz w sieci Audience Network, czyli sieci partnerskiej Facebooka do której mogą należeć wydawcy treści internetowych lub właściciele aplikacji. 

Sprawia to, że reklama Facebook Ads może być wyświetlana również w aplikacjach typu Skype, Tinder itp. Pozwala to markom, firmom oraz indywidualnym przedsiębiorcom na docieranie z przekazem marketingowym do szerokiego, ale jednocześnie bardzo precyzyjnie zdefiniowanego grona odbiorców.

Dzięki wykorzystywaniu Pixela Facebook oraz Eventów Pixela Facebook. Reklamy te mogą być nie tylko lepiej targetowane, ale również całkowicie mierzalne.

Kluczowe cechy reklam Facebook Ads:

Targetowanie: 

Facebook (a w zasadzie Meta) umożliwia dokładne targetowanie reklam na podstawie danych demograficznych, zainteresowań, zachowań na oraz poza ekosystemem Meta oraz wielu innych czynników. Pozwala to na dotarcie do konkretnej dobrze zdefiniowanej grupy odbiorców (możliwe jest nawet przesłanie do Meta i targetowanie istniejących leadów lub klientów naszej firmy).

Różnorodność formatów: 

Reklamy mogą przyjmować różne formy, takie jak reklamy ze zdjęciami lub obrazami, reklamy z wideo, karuzele, reklamy w Stories, reklamy na Messengerze, posty sponsorowane, reklamy w aplikacjach i inne… Pozwala to na kreatywne i elastyczne podejście do przekazu marketingowego.

Budżet i wydatki na reklamę: 

Reklamodawcy mają pełną kontrolę nad budżetem reklamowym, tym samym dla każdej kampanii  mogą ustalać osobny, dzienny lub całkowity limit wydatków na reklamę.

Mierzalność wyników: 

Facebook oferuje szczegółowe narzędzia analityczne, które pozwalają śledzić efektywność kampanii, takie jak liczba kliknięć, konwersji, zasięg, współczynnik klikalności (CTR) i wiele innych. W adsfox w odróżnieniu od większości agencji Facebook Ads, najbardziej interesuje nas liczba konwersji, CPA, CLTV oraz ROAS 🙂

Dostępność i elastyczność: 

Reklamy na Facebooku są dostępne dla firm o różnych rozmiarach i budżetach, od małych przedsiębiorstw po duże korporacje. Najmniejsze firmy mogą korzystać również z opcji promowania postów (czego osobiście nie polecamy, jednak chodzą plotki, że słaba reklama jest lepsza niż żadna 🙂 ).

Reklama na Facebooku i Instagramie jest więc potężnym narzędziem marketingowym, pozwalającym na budowanie świadomości marki, generowanie wartościowych leadów, realne zwiększanie sprzedaży i angażowanie klientów w różnych sektorach i branżach.

Jako oficjalny Premium Partner Meta stawiamy na mierzalność oraz efekt biznesowy.

Ciężko mówić o efektach bez mierzalności… a w kontekście mierzalności reklamy interesują nas realne efekty – czyli ilość i wartość pozyskanych przy pomocy reklamy na Facebooku klientów.

Ilości wyświetleń, kliknięć, czy CTR są przez nas analizowane, ale nie na tych aspektach się skupiamy. 

Specjaliści adsfox patrzą głównie na ROAS, ROI, CPA, Conversion Rate i  CLTV.

Na początku porozmawiamy o Twoich celach biznesowych, oraz Twoim biznesie, aby dokładnie zrozumieć Twoje potrzeby, oczekiwania i przewagi konkurencyjne. 

Następnie w zależności od tego, jaki pakiet usług u nas wybierzesz, ustawimy Twoje konto Google Analytics 4, a następnie skonfigurujemy skrypty śledzące i kody konwersji (Pixel oraz Eventy Pixela Facebook) na Twojej stronie przy pomocy narzędzia Google Tag Manager.

Dopiero na samym końcu w zależności od ustaleń utworzymy i ustawimy Twoje kampanie reklamowe. 

Po przygotowaniu odpowiedniej struktury konta, kampanie będą na bieżąco optymalizowane przez naszych specjalistów przy wykorzystaniu danych pochodzących z Twojej strony lub Twojego sklepu internetowego (dzięki zaimplementowanym przez nas skryptom i systemom optymalizacji Machine Learning).

Następnie wyniki każdej reklamy, przede wszystkim pod kątem tego, ilu klientów dana kampanii pozyskała, będą dostępne w panelu naszej aplikacji. 

(Panel adsfox  jak i wyniki dostępne są 24h na dobę 7 dni w tygodniu).

Docelowo stale będziemy optymalizowali Twoje kampanie, strategie oraz wykorzystanie budżetu celem realizacji Twoich kolejno stawianych przed nami celów biznesowych.

W adsfox nie zaczynamy tworzyć żadnej kampanii, zanim nie upewnimy się, że będzie ona w pełni mierzalna. Mierzenie kampanii reklamowej Facebook Ads, nie oznacza, jednak że patrzymy na ilości kliknięć czy wyświetleń, tylko ustawiamy narzędzia i skrypty śledzące w taki sposób, aby móc dokładnie rozpoznać, kiedy na stronie klienta zachodzi jakieś istotne biznesowo zdarzenie (takie jak np. wypełnienie formularza kontaktowego, zakup produktu itp.) oraz przesłać to zdarzenie do Google Analytics 4, oraz do systemu reklamowego, na którym prowadzimy kampanie reklamowe.

W momencie, gdy platformy reklamowe (Google, Facebook, TikTok) rozpoznają takie działanie, pojawia się możliwość nie tylko dokładnej oceny skuteczności reklam, ale również używania systemu optymalizacji kampanii bezpośrednio pod cele biznesowe klientów. Przykładowo, chcąc pozyskiwać więcej zapytań przez formularz kontaktowy na stronie internetowej, specjalista adsfox ustawi Państwa skrypty śledzące (Pixel Facebook wraz z Eventami Pixela) i kampanie, aby możliwie jak najtaniej realizować ten oto cel.

Nie wyobrażamy sobie innego podejścia do marketingu internetowego.

1. Kampanie pod rozpoznawalność na Facebooku i Instagramie:

To strategiczny sposób na budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Głównym celem takiej kampanii jest maksymalizacja zapamiętywalności reklam przez docelową grupę odbiorców.

W adsfox, nie jesteśmy zwolennikiem tego typu kampanii… Przynajmniej tak długo aż firma nie ma minimum 5 cyfrowych budżetów reklamowych na platformie Meta.

Poniżej przedstawiamy kluczowe aspekty i zastosowania kampanii pod rozpoznawalność:

 

A) Kampanie reklamowe z celem zasięg

Kampania jest projektowana tak, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Używając algorytmów Facebooka, można wyświetlać reklamy osobom, które mogą być zainteresowane Twoją marką lub produktem, co zwiększa szanse na zapamiętanie przekazu.

 

B) Kampanie reklamowe z celem rozpoznawalność marki

Kampania koncentruje się na umacnianiu identyfikowalności marki wśród odbiorców reklamy.

 

C) Kampanie reklamowe z celem wyświetlenia filmu

Kampanie reklamowe z celem wyświetlenia wideo są skutecznym narzędziem mającym na celu zwiększenie rozpoznawalności. Wprowadzenie angażującej treści wideo pozwala na lepsze zaprezentowanie produktu lub usługi oraz zwiększa szanse na utrzymanie uwagi odbiorców.

 

D) Kampanie reklamowe z celem rozpoznawalność lokalizacji sklepu

Dla firm z fizycznymi punktami sprzedaży, kampanie tego typu mogą koncentrować się na promowaniu lokalnych oddziałów. Reklamy mogą być targetowane geograficznie, by dotrzeć do potencjalnych klientów w pobliżu Twojego sklepu, co przekłada się na realne wizyty w miejscu sprzedaży.

 

2. Kampanie  na Facebooku z celem ruch:

Mają na celu przekierowanie odbiorców do określonego miejsca docelowego, takiego jak strona internetowa, aplikacja, profil na Instagramie, czy wydarzenie na Facebooku

Główne zastosowania kampanii z celem ruch to:

 

A) Kliknięcia linku

Celem takiej reklamy jest zachęcenie odbiorców do kliknięcia link, który przekierowuje ich bezpośrednio do wybranej strony docelowej. Ta metoda może być efektywna w napędzaniu ruchu do określonej strony, jednak najczęściej nie jest najlepszą metodą na generowanie rezultatów biznesowych.

 

B) Wyświetlenia strony docelowej

Kampania przy tym celu optymalizacji koncentruje się na zwiększeniu liczby wyświetleń konkretnej strony internetowej. Taka optymalizacja również nie jest czymś co zalecamy w adsfox.

 

C) Messenger, WhatsApp i Instagram

Kampanie tego typu mogą zachęcać do rozpoczęcia rozmowy w Messengerze lub WhatsAppie lub do odwiedzenia i zaangażowania się w interakcje na Instagramie.

 

D) Połączenia

Kampanie tego typu są kierowane na generowanie połączeń telefonicznych, co może być użyteczne dla biznesów, opierających swoją działalność na bezpośredniej komunikacji telefonicznej z klientami, jak np. usługi lokalne czy sprzedaż B2B.

 

E) Odwiedziny profilu na Instagramie

Reklamy tego typu mają za zadanie przekierować ruch z reklamy na profil na Instagramie.

 

3. Kampanie na Facebooku pod aktywność
Tego typu optymalizacja ma na celu zwiększenie interakcji użytkowników z marką poprzez różnorodne działania na platformach Meta. Jest to strategia koncentrująca się na generowaniu konkretnych form zaangażowania, które mają realny wpływ na rozwój firmy. 

Oto kluczowe zastosowania tego typu kampanii:

 

A) Messenger, WhatsApp i Instagram

Kampania z tym celem wykorzystuje platformy Messenger, WhatsApp i Instagram do bezpośredniej komunikacji z klientami. Może zachęcać użytkowników do wysyłania wiadomości, co prowadzi do bezpośrednich konwersacji i nie wymaga przejścia w tym celu do strony internetowej czy skrzynki email.

 

B) Wyświetlenia filmu

Tego typu kampania ma na celu aktywność z wideo. Kampania służy do zwiększania oglądalności materiałów wideo, co jest przydatne do budowania świadomości marki i angażowania odbiorców. Filmy mogą być wykorzystane do prezentacji produktów, instruktaży czy opowiadania historii marki. Następnie specjaliści adsfox są w stanie docierać z innymi typami reklam do osób, które obejrzały jakieś konkretne wideo i były zainteresowane daną treścią.

 

C) Aktywność dotycząca posta

Kampania tego typu może być ukierunkowana na zwiększenie interakcji z postami na Facebooku. Jeżeli zależy nam na interakcjach takich jak komentarze, udostępnienia czy polubienia to kampania pod aktywność może stanowić dla nas dobry rodzaj optymalizacji.

 

4. Kampanie z celem Konwersje

Kampanie z celem konwersje, to jedne z najważniejszych rodzajów kampanii na Facebooku i Instagramie. Mają one na celu bezpośrednie zachęcanie użytkowników do podjęcia konkretnych działań, takich jak zakupy czy zapisy na wydarzenia, wypełnienie formularza, czy też zrealizowanie jakiejkolwiek innej żądanej przez nas interakcji. Ponadto przy dobrym ustawieniu kampanii pod konwersje, można korzystać z optymalizacji na podstawie danych pochodzących ze strony internetowej. Aby z tego korzystać trzeba jednak wiedzieć w jaki sposób informować Facebook o kluczowych interakcjach, umieć dobierać rodzaj  optymalizacji oraz rozumieć napływające dane.

 

5. Kampanie pod kontakty na Facebooku i Instagramie:

Strategia ta ma na celu zbieranie informacji kontaktowych od potencjalnych klientów, co może być kluczowe dla rozwoju biznesu i budowania długotrwałych relacji z klientami (bez każdorazowego płacenia za reklamę). 

Oto główne zastosowania kampanii pod kontakty:

 

Formularze błyskawiczne (lead ads)

Umożliwiają zbieranie danych kontaktowych bezpośrednio na Facebooku i Instagramie. Są to zoptymalizowane, łatwe w użyciu wewnętrzne formularze META, które umożliwiają szybkie pozyskiwanie informacji, takich jak adresy e-mail, numery telefonów, nazwy firm i inne. Są szczególnie skuteczne w przypadku kampanii lead generation, gdyż minimalizują opór użytkowników przed opuszczaniem platformy. Warto jest jednak odpowiednio je przemyśleć, ustawić i skonfigurować aby pozyskane kontakty były rzeczywiście wartościowe biznesowo. Nieprawidłowa konfiguracja może przesyłać dane przypadkowych osób – takie informacje nie mają żadnej biznesowej wartości (w adsfox zwracamy na to szczególną uwagę).

 

7. Kampania mające na celu promocje aplikacji
Są to kampanie dla firm, które rozwijać swoją obecność w świecie cyfrowym poprzez własne aplikacje mobilne. 

Oto główne zastosowania kampanii do promocji aplikacji to:

 

A) Instalacje aplikacji

Głównym celem kampanii jest zachęcanie użytkowników do pobierania i instalowania aplikacji. Dobrze targetując reklamę jesteśmy w stanie kierować ją do osób, które najprawdopodobniej będą zainteresowana samą aplikacją oraz jej zainstalowaniem.

 

B) Zdarzenia w aplikacji

Oprócz samej instalacji, kampania na Facebooku może być również ukierunkowana na promowanie określonych działań już wewnątrz aplikacji, takich jak dokonanie zakupu, zarejestrowanie się itp. 

Umożliwia to nie tylko wyłonienie użytkowników, którzy zainstalują aplikację, ale również takich którzy zrealizują w tej aplikacji jakiś istotny dla reklamodawcy cel. 

Dlatego tak ważne jest zrozumienie w jakim przypadku, jaki rodzaj optymalizacji będzie odpowiedni do zrealizowania celów klienta. Specjaliści adsfox na podstawie tysięcy przeprowadzanych kampanii reklamowych najczęściej (na podstawie istniejących danych) są w stanie przewidzieć jaki rodzaj optymalizacji będzie odpowiedni jeszcze przed uruchomieniem kampanii.

 

8. Sprzedaż z katalogu

Kampanie te wykorzystują katalogi produktów, aby prezentować użytkownikom portalów Meta, spersonalizowane reklamy. Pozwala to na automatyczne pokazywanie odpowiednich produktów osobom, które są najbardziej prawdopodobnymi nabywcami, co może zwiększyć efektywność kampanii.

Ponadto kampanie z katalogu produktów świetnie sprawdzają się do remarketingu dynamicznego mającego na celu pokazywanie klientom produktów i usług, którymi uprzednio byli już zainteresowani.

Pokazywanie klientom dokładnie tego samego produktu, który ich już interesuje stanowi jedną z najskuteczniejszych form reklamy, jednak wymaga skonfigurowania katalogu produktów, jego weryfikacji, połączenia z Facebookiem oraz odpowiedniej i przemyślanej struktury kampanii.

 

Remarketing na Facebooku i Instagramie polega na pokazywaniu naszych reklam (oferty) osobom, które już wcześniej były na naszej stronie lub wykazały jakąś inną interakcję z naszą firmą. 

Kampanie Facebook Ads są najskuteczniejszą (znaną nam dotychczas) formą kampanii remarketingowych. Są one znacznie bardziej efektywne niż reklamy displayowe Google Ads (nawet jeżeli targetujemy dokładnie te same grupy remarketingowe). Oczywiście optymalnie jest korzystać z wielu typów kampanii remarketingowych, jednak te na Facebooku i Instagramie w większości przypadków są w stanie taniej realizować cele biznesowe klientów niż kampanie remarketingowe na innych platformach (Google, Tiktok itd).

Ponadto na Facebooku i Instagramie można tworzyć kampanie remarketingowe polegające na docieraniu do osób które:

– obejrzały jakąś konkretną podstronę lub konkretny produkt,

– dokonały jakiejś konkretnej interakcji na stronie (zapis na newsletter, klikniecie w jakiś przycisk, przeczytanie wpisu na blog), 

– obejrzały jakieś wideo w social media,

– zareagowały na jakiś post lub wydarzenie,

– niegdyś zostawiły nam swoje dane kontaktowe i wiele wiele innych…

Dobór odpowiedniej grupy remarketingowej może stanowić o całościowym sukcesie kampanii lub jego braku… Dlatego tak ważna jest współpraca z odpowiednim specjalistą. I dlatego tak mocno polecamy adsfox, jako Premium Partnera Meta.

W przypadku ecommerce kluczowe jest też korzystanie z remarketingu dynamicznego bazującego na katalogach produktów.

Minimalny budżet, jaki warto jest przeznaczyć na reklamę na Facebooku, może wynosić kilkaset złotych, a maksymalnego budżetu reklamowego pewnie nawet nie da się zdefiniować… 

Dobór odpowiedniego budżetu zależy od oczekiwań klienta, ilości danych, jakie zebrał w swoim koncie Facebook, jak również od bieżących wyników poszczególnych kampanii. 

Warto jest ustalić budżet, który możemy przeznaczyć w pierwszym miesiącu, następnie w zależności od wyników regularnie go dopasowywać.

Jedyną wadą Facebook Ads z naszej perspektywy jest to, iż kampanii na Facebooku, Instagramie i platformach należących do Meta nie można prowadzić całkowicie bezpłatnie. 

Oczywiście da się robić content marketing ale w dzisiejszych czasach jest to nie tylko coraz bardziej kosztowne, ale również coraz trudniejsze.

Wielka baza użytkowników: 

META na swoich platformach takich jak Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp, posiada miliardy aktywnych użytkowników na całym świecie, co daje możliwość dotarcia do szerokiego i różnorodnego audytorium.

Różnorodność formatów reklamowych: 

META oferuje różne formaty reklam, takie jak wideo, obrazy, karuzele, reklamy w Stories,oraz reklamy na różnych platformach, co umożliwia dostosowanie kampanii do różnych celów i grup odbiorców.

Mierzalność wyników: 

Meta oferuje kody śledzące, pozwalające na śledzenie wyników i efektywności reklam w czasie rzeczywistym. Na podstawie tych kodów można mierzyć wszystkie interesujące nas interakcje takie jak zakup, wartość zakupu, pozyskanie leada, wypełnienie formularza, klikniecie numer telefonu, dodanie produktu do koszyka, przeczytanie posta na blogu i niemal wszystkich innych, które zdefiniujemy i zaprogramujemy na swojej stronie lub w swojej aplikacji.

Kontrola wydatków: 

Meta umożliwia pełną kontrolę nad budżetem reklamowym, co pozwala na dostosowanie wydatków do indywidualnych potrzeb i celów firmy.

Możliwość remarketingu: 

Facebook Ads oferuje potężne narzędzia remarketingowe, pozwalające na ponowne dotarcie do osób, które już wcześniej wchodziły w interakcję z Twoją firmą.

Umożliwia i promuje kreatywność: 

Platformy Meta, w szczególności Facebook i Instagram, pozwalają na tworzenie kreatywnych i angażujących treści, które przyciągają uwagę odbiorców i zwiększają efektywność kampanii.

Wysoka skuteczność:  

Dzięki zbieraniu przez portale Meta ogromnych ilości danych i informacji, dotyczących użytkowników Facebooka, Instagrama i innych platform, oraz dzięki wdrożeniu Pixela Facebooka i Eventów Pixela, Meta gromadzi o nas informację, niedostępne dla żadnej innej osoby i wykorzystuje je bezpośrednio do rozwoju swojego systemu reklamowego. Przykładowo META wie, czym się dokładnie interesujemy, jakie treści online zatrzymują naszą uwagę, w jakich sklepach online kupujemy, w jaki sposób użytkujemy aplikację na swoim smartphonie, ile czasu spędzamy na jakiej witrynie online. Co nam się podoba a co nie oraz co przyciąga naszą uwagę… Są to informację, które w połączeniu z systemem uczenia maszynowego sprawiają, iż META jest w stanie bardzo trafnie dobierać, co powinniśmy widzieć na portalach a czego nie… Przy odpowiedniej konfiguracji kampanii reklamowych specjalista jest w stanie używać tych danych zarówno do mierzenia jak i do bieżącej optymalizacji wyświetlania reklam. 

Konfiguracja może zawierać połączenie kodu śledzącego Facebook z Twoją stroną oraz implementacje kodów konwersji (do 3 Eventów Pixela Facebook). Usługa obejmuje również sprawdzenie i poprawne skonfigurowanie konta reklamowego oraz konta biznesowego Facebook. W ramach konfiguracji nasz specjalista ustawi również Twoje kampanie.

W przypadku sklepów internetowych w zależności od Twojego systemu zostanie dobrana dla Ciebie odpowiednia wtyczka, którą Twój programista będzie musiał zainstalować na stronie. Implementacja ta może zostać przeprowadzona za pomocą narzędzia Google Tag Manager. Nasz specjalista przeprowadzi Cię przez cały proces i w przypadku konfiguracji przy użyciu GTM, wystarczy, że dodasz do swojej strony jeden kod od GTM. Wszystkie inne kody śledzące zostaną zainstalowane przez nas wewnątrz Twojego konta GTM.

(Nasz zespół samodzielnie nie będzie wprowadzał żadnych zmian na Twojej stronie. Jedyne, o co możesz zostać poproszony to zainstalowanie kodu zewnętrznego narzędzia „Google Tag Manager”, w którym nasi specjaliści zapiszą wszystkie potrzebne do mierzalności i optymalizacji kampanii skrypty. Dzięki temu masz pewność, że Twoja strona cały czas będzie działała poprawnie i nikt na niej niczego nie uszkodzi).

Konfiguracje kont reklamowych i skryptów przeprowadzamy za każdym razem, ponieważ zależy nam, aby kampanie tworzone z naszą pomocą przynosiły klientom możliwie najlepsze rezultaty. Chcemy, aby nasi klienci nie tylko dobrze o nas mówili, ale nas również z chęcią polecali. 

Najwyższą skuteczność tworzonych kampanii możemy zagwarantować jednak tylko w przypadku odpowiedniego wdrożenia klienta oraz prawidłowej konfiguracji jego konta reklamowego i skryptów śledzących na jego stronie lub w jego sklepie internetowym.

W zależności od wybranego pakietu konfiguracja może być rozliczana jednorazowo bądź zawarta w cenie pakietu.

W zależności od tego jak dużo wsparcia z naszej strony chcesz otrzymywać, udostępniamy różne możliwości współpracy. 

W naszym najtańszym pakiecie podstawowej obsługi dostaniesz pełny dostęp do naszych narzędzi, oraz na bieżąco dbamy o techniczne aspekty wszystkich Twoich kampanii reklamowych, aby pomóc Ci skuteczniej się reklamować. 

(Jest to usługa przewidziana dla najmniejszych firm lub dla firm, które posiadają w zespole marketingowca do współpracy a zależy im jedynie na aspektach technicznych)

W najtańszym pakiecie po Twojej stronie pozostaje przygotowywanie treści do reklam i dodawanie ich na Facebooku lub w naszym panelu. 

Wszystkie wyniki Twoich kampanii znajdziesz bezpośrednio w Panelu klienta, tak abyś mógł w każdej chwili sprawdzić skuteczność każdej reklamy i wyłączyć te, które nie dostarczają zadowalających wyników. W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań nasi specjaliści będą do Twojej dyspozycji.

Posiadamy jednak również formy współpracy, w ramach których przejmujemy wszystkie aspekty reklamowe i promocyjne za Twoją firmę. (Celem doboru najlepszego pakietu, najlepiej jest umówić konsultację z naszymi specjalistami).

Po konfiguracji kont i skryptów śledzących utworzymy i ustawimy Twoje kampanie reklamowe. Następnie kampanie te będą na bieżąco optymalizowane przez naszych specjalistów przy wykorzystaniu danych pochodzących z Twojej strony lub Twojego sklepu internetowego (dzięki zaimplementowanym przez nas skryptom i systemom optymalizacji Machine Learning).

Po odpowiedniej konfiguracji kampanii, reklamy będziesz mógł dodawać, a nawet planować ich publikacje bezpośrednio w naszej aplikacji.

Następnie będziesz w stanie dokładnie sprawdzić wyniki każdego posta i każdej reklamy, przede wszystkim pod kątem tego, ilu klientów dana reklama pozyskała. Na tej podstawie będziesz mógł samodzielnie wyłączać reklamy, których wyniki są dla Ciebie niezadowalające.

Po konfiguracji nasz specjalista wspólnie ustawi Twoje kampanie. Następnie pokażemy Ci jak dodawać reklamy i gdzie znaleźć ich wyniki.

Ponadto będziemy informowali Cię na temat tego, co powinieneś poprawić w swoich reklamach, postach, czy w lejku sprzedażowym, aby Twoje kampanie reklamowe były skuteczniejsze.

Jeżeli jednak uznasz, że potrzebujesz rozszerzonej obsługi, to szczerze polecamy nasze rozszerzone pakiety zawierające pełną obsługę.

adsfox oferujemy nie tylko aplikację, ale również pomoc specjalistów na każdym z etapów współpracy. Ponadto nasza aplikacja w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku rozwiązań pozwala nie tylko na automatyczne promowanie postów, ale umożliwia tworzenie kampanii, które są całkowicie mierzalne i optymalizowane na podstawie danych. W ramach adsfox kampanie są przede wszystkim ustawiane przez specjalistów na podstawie procedur i doświadczeń z kilkuset klientami.

Generalnie, aby kampanie internetowe mogły być mierzalne, platformy reklamowe i platformy do analizy danych muszą być w stanie rozpoznać, kiedy na stronie zachodzi jakieś istotne biznesowo zdarzenie (takie jak np. wypełnienie formularza kontaktowego, zakup produktu itp.) W momencie, gdy platformy reklamowe rozpoznają takie działanie, pojawi się możliwość nie tylko dokładnej oceny skuteczności reklam, ale również używania systemu optymalizacji kampanii bezpośrednio pod własne cele biznesowe. Przykładowo, chcąc pozyskiwać więcej zapytań przez formularz kontaktowy na stronie internetowej, specjalista adsfox ustawi Państwa skrypty śledzące i kampanie, aby właśnie możliwie jak najtaniej realizować ten cel.

Do tej pory takie działanie możliwe było jedynie dla dużych firm posiadających najlepszych specjalistów. Z adsfox staje się to możliwe niemal dla każdego.

Generalnie, aby kampanie internetowe mogły być mierzalne, platformy reklamowe i platformy do analizy danych muszą być w stanie rozpoznać, kiedy na stronie zachodzi jakieś istotne biznesowo zdarzenie (takie jak np. wypełnienie formularza kontaktowego, zakup produktu itp.) W momencie, gdy platformy reklamowe rozpoznają takie działanie, pojawi się możliwość nie tylko dokładnej oceny skuteczności reklam, ale również używania systemu optymalizacji kampanii bezpośrednio pod własne cele biznesowe.

Jeżeli kampanie Facebook Ads nie działają, jest to najczęściej spowodowane tym, że reklamodawca nie korzystał z Pixela Facebooka lub korzystał z Pixela, ale nie korzystał z optymalizacji na podstawie danych.

Nie posiadając na stronie Pixela Facebooka oraz, tak zwanych Eventów Pixela Facebooka, a prowadząc mimo tego kampanie na Facebooku lub Instagramie najczęściej zwyczajnie marnuje się budżet reklamowy. Bez tych rzeczy, kampanie nie tylko nie mogą być mierzalne i optymalizowane w czasie rzeczywistym na podstawie danych pochodzących bezpośrednio ze strony internetowej, ale również traci się możliwość prowadzenia remarketingu, czyli docierania z kampanią bezpośrednio do osób, które już kiedyś odwiedziły naszą stronę internetową.

adsfox przygotowujemy dla Ciebie wszystkie konta i skrypty marketingowe w taki sposób, aby Twoje kampanie były nie tylko całkowicie mierzalne, ale aby również były skuteczne.

Oczywiście nawet mimo odpowiedniej optymalizacji nadal może się okazać, że kampanie nie będą przynosiły zadowalających rezultatów. W takim przypadku nasi specjaliści podpowiedzą Ci, co należałoby zmienić, aby poprawić wyniki.

Jeżeli kampanie Facebook Ads nie działają, jest to najczęściej spowodowane tym, że reklamodawca nie korzystał z Pixela Facebooka lub korzystał z Pixela, ale nie korzystał z optymalizacji na podstawie danych.

Nie posiadając na stronie Pixela Facebooka oraz, tak zwanych Eventów Pixela Facebooka, a prowadząc mimo tego kampanie na Facebooku lub Instagramie najczęściej zwyczajnie marnuje się budżet reklamowy. Bez tych rzeczy, kampanie nie tylko nie mogą być mierzalne i optymalizowane w czasie rzeczywistym na podstawie danych pochodzących bezpośrednio ze strony internetowej, ale również traci się możliwość prowadzenia remarketingu, czyli docierania z kampanią bezpośrednio do osób, które już kiedyś odwiedziły naszą stronę internetową.

adsfox przygotowujemy dla Ciebie wszystkie konta i skrypty marketingowe w taki sposób, aby Twoje kampanie były nie tylko całkowicie mierzalne, ale aby również były skuteczne.

Oczywiście nawet mimo odpowiedniej optymalizacji nadal może się okazać, że kampanie nie będą przynosiły zadowalających rezultatów. W takim przypadku nasi specjaliści podpowiedzą Ci, co należałoby zmienić, aby poprawić wyniki.

Aby można było skutecznie optymalizować kampanie reklamowe, algorytmy sztucznej inteligencji muszą być w stanie rozpoznawać, kiedy na Twojej stronie zachodzi konwersja, czyli jakieś istotne zdarzenie, takie jak na przykład pozyskanie nowego klienta. Jeżeli dane narzędzie tego nie mierzy, to optymalizacja przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji również nie może być w pełni skuteczna.

Ponadto korzystanie z algorytmów sztucznej inteligencji do optymalizacji reklam, musi być przygotowane przez specjalistę… To znaczy, system AI jest w stanie optymalizować reklamy tylko gdy ma do tego wystarczającą ilość danych. Każda firma posiada innego rodzaju ruch na stronie oraz innego rodzaju dane, które można wykorzystać do optymalizacji. 

W związku z tym tylko połączenie systemu AI z doświadczonym specjalistą daje optymalne rezultaty.

Dlatego nasi specjaliści zadbają o to, aby Twoje kampanie reklamowe były całkowicie mierzalne i skutecznie optymalizowane na podstawie TWOICH danych, ponieważ tylko wtedy masz szanse zrealizować Twoje cele biznesowe.

Wypełnij formularz,
aby otrzymać wycenę audytu

Wypełnij formularz i zobacz
prezentację wideo naszej usługi