Obsługa TikTok Ads

Stworzymy dla Ciebie w 100% mierzalne i optymalizowane na podstawie danych kampanie reklamowe na TikToku. 

Dobierzemy najskuteczniejszą strategię mającą na celu pozyskiwanie realnych klientów zamiast samych kliknięć czy wyświetleń Twoich wideo.

Umów konsultacje ze specjalistą do spraw strategii i dowiedz się, jakie kampanie najlepiej sprawdzą się w Twojej firmie:

Indywidualna
konsultacja

Badanie
potrzeb

Zaplanowanie
strategii

Wdrożenie
kampanii

Indywidualna
konsultacja

Badanie
potrzeb

Zaplanowanie
strategii

Wdrożenie
kampanii

Dlaczego agencja TikTok Ads - adsfox?

Elastyczność współpracy

Współpracując z nami, nie musisz podpisywać żadnych wiążących Cię długoterminowo umów. W zależności od zakresu usług jesteśmy w stanie dobrać dla Ciebie wygodną formę rozliczenia.

Zwiększenie sprzedaży

Skupiamy się na realnych wynikach biznesowych, a nie na like'ach, kliknięciach czy wyświetleniach reklamy, dzięki czemu pomożemy Ci skuteczniej pozyskiwać idealnych klientów.

Pełna mierzalność

W dedykowanym panelu klienta, zmierzysz wyniki swoich reklam z dokładnością co do złotówki.

Bieżąca optymalizacja

Mimo wykorzystywania algorytmów uczenia maszynowego, stale kontrolujemy przebieg Twoich kampanii i optymalizujemy efekty.

Połączenie AI i usługi

Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia i korzystamy z optymalizacji kampanii reklamowych na podstawie danych pochodzących bezpośrednio ze stron www naszych klientów.

Doświadczeni specjaliści

Zapewniamy wyłącznie dobrze wyszkolonych i rozumiejących potrzeby biznesowe specjalistów, których głównym zadaniem jest zwiększanie zysków naszych klientów.

Sprawdzony partner

O naszej wiedzy i umiejętnościach świadczą głównie opinie naszych klientów, jednak jesteśmy również oficjalnymi Partnerami Google oraz Premium Partnerem Meta.

Bezpieczeństwo

adsfox na każde działanie mamy opracowane specjalne procedury, dzięki czemu uczymy się zarówno z naszych sukcesów jak i porażek oraz zapewniamy pełne bezpieczeństwo.

Skuteczna reklama TikTok Ads

Poznaj opinie naszych klientów

Zobacz, jak skutecznie pomagamy przedsiębiorcom pozyskiwać nowych klientów!

Idealnym uzupełnieniem dla kampanii reklamowych na TikToku
są kampanie Facebook i Google Ads
. W adsfox oferujemy:

– reklamy w wyszukiwarce Google
– reklamy produktowe
– reklamy displayowe
– reklamy remarketingowe
– reklamy na YouTube
– reklamy na Gmail
– reklamy na Facebooku
– reklamy na Instagramie

Skuteczna agencja TikTok Ads - adsfox FAQs

W adsfox tworzymy narzędzia i oferujemy usługi prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w internecie. Dzięki doświadczeniu i pełnej mierzalności reklam jesteśmy w stanie dobrać dla naszych klientów możliwie najlepszą strategie reklamową na najważniejszych platformach reklamowych.

Skuteczne kampanie reklamowe na TikToku wymagają zrozumienia biznesu, zasobów oraz potrzeb każdego klienta. Dodatkowo uzupełnienie kampanii reklamowych w Social Media, skutecznymi reklamami Google często powoduje zwiększenie przychodów o nawet kilkadziesiąt procent.

Prowadzenie kampanii reklamowych TikTok Ads nie polega jedynie na ustawianiu reklam, ale na bieżącym dopasowywaniu ustawień optymalizacji reklam, przekazu marketingowego, budżetu i strategii reklamowej.

Reklama na TikToku jest formą płatnej promocji firmy. 

Skuteczne reklamy na TikToku ustawiane są w TikTok Business Center, a dzięki wykorzystywaniu Pixela TikTok oraz Eventów Pixela TikTok reklamy te mogą być nie tylko lepiej targetowane, ale również całkowicie mierzalne.

Kluczowe cechy reklam TikTok Ads:

Targetowanie: 

TikTok umożliwia dokładne targetowanie reklam na podstawie danych demograficznych, zainteresowań, zachowań na oraz poza ekosystemem Meta oraz wielu innych czynników. Pozwala to na dotarcie do konkretnej dobrze zdefiniowanej grupy odbiorców (możliwe jest nawet targetowanie reklamy do istniejących leadów lub klientów naszej firmy).

Budżet i wydatki na reklamę: 

Reklamodawcy mają pełną kontrolę nad budżetem reklamowym, tym samym dla każdej kampanii  mogą ustalać osobny, dzienny lub całkowity limit wydatków na reklamę.

Mierzalność wyników: 

TikTok oferuje szczegółowe narzędzia analityczne, które pozwalają śledzić efektywność kampanii, takie jak liczba kliknięć, konwersji, zasięg, współczynnik klikalności (CTR) i wiele innych. W adsfox, w odróżnieniu od większości agencji TikTok Ads, najbardziej interesuje nas liczba konwersji, CPA, CLTV oraz ROAS 🙂

Dostępność i elastyczność: 

Reklamy na TikToku są dostępne dla firm o różnych rozmiarach i budżetach, od małych przedsiębiorstw po duże korporacje. Najmniejsze firmy mogą korzystać również z opcji promowania TikToków (czego osobiście nie polecamy, jednak niektórzy mówią że słaba reklama jest lepsza niż żadna 🙂 ).

Skuteczne reklamy na TikToku wymagają jednak minimalnego budżetu dziennego w wysokości 80zł (reklam z mniejszym budżetem nie da się ustawić przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi do targetowania reklam).

Reklama na TikToku może być potężnym narzędziem marketingowym, pozwalającym na budowanie świadomości marki, generowanie wartościowych leadów, realne zwiększanie sprzedaży i angażowanie klientów w różnych sektorach i branżach.

W adsfox kładziemy szczególny nacisk na mierzalność oraz efekt biznesowy.

Ciężko mówić o efektach bez mierzalności… a w kontekście mierzalności reklamy interesują nas realne efekty – czyli ilość i wartość pozyskanych przy pomocy reklamy na TikToku klientów.

Ilości wyświetleń, kliknięć, czy CTR są przez nas analizowane, ale nie na tych aspektach się skupiamy. 

Specjaliści adsfox patrzą głównie na ROAS, ROI, CPA, Conversion Rate i  CLTV.

Na początku porozmawiamy o Twoich celach biznesowych, oraz Twoim biznesie, aby dokładnie zrozumieć Twoje potrzeby, oczekiwania i przewagi konkurencyjne. 

Następnie w zależności od tego, jaki pakiet usług u nas wybierzesz, ustawimy Twoje konto Google Analytics 4, a następnie skonfigurujemy skrypty śledzące i kody konwersji (Pixel oraz Eventy Pixela TikTok) na Twojej stronie przy pomocy narzędzia Google Tag Manager.

Dopiero na samym końcu w zależności od ustaleń utworzymy i ustawimy Twoje kampanie reklamowe. 

Po przygotowaniu odpowiedniej struktury konta, kampanie będą na bieżąco optymalizowane przez naszych specjalistów przy wykorzystaniu danych pochodzących z Twojej strony lub Twojego sklepu internetowego (dzięki zaimplementowanym przez nas skryptom i systemom optymalizacji Machine Learning).

Następnie wyniki każdej reklamy, przede wszystkim pod kątem tego, ilu klientów dana kampanii pozyskała, będą dostępne w panelu naszej aplikacji. 

(Panel adsfox jak i wyniki dostępne są 24h na dobę 7 dni w tygodniu).

Docelowo stale będziemy optymalizowali Twoje kampanie, strategie oraz wykorzystanie budżetu celem realizacji Twoich kolejno stawianych przed nami celów biznesowych.

W adsfox nie zaczynamy tworzyć żadnej kampanii, zanim nie upewnimy się, że będzie ona w pełni mierzalna. Mierzenie kampanii reklamowej TikTok Ads, nie oznacza, jednak że patrzymy na ilości kliknięć czy wyświetleń, tylko ustawiamy narzędzia i skrypty śledzące (Pixel i Eventy Pixela TikTok) w taki sposób, aby móc dokładnie rozpoznać, kiedy na stronie klienta zachodzi jakieś istotne biznesowo zdarzenie (takie jak np. wypełnienie formularza kontaktowego, zakup produktu itp.) oraz przesłać to zdarzenie do Google Analytics 4, oraz bezpośrednio do TikToka.

W momencie, gdy platformy reklamowe (Google, Facebook, TikTok) rozpoznają takie działanie, pojawia się możliwość nie tylko dokładnej oceny skuteczności reklam, ale również używania systemu optymalizacji kampanii bezpośrednio pod cele biznesowe klientów. Przykładowo, chcąc pozyskiwać więcej zapytań przez formularz kontaktowy na stronie internetowej, specjalista adsfox ustawi Państwa skrypty śledzące (Pixel Tiktok wraz z Eventami Pixela) i kampanie, aby możliwie jak najtaniej realizować ten oto cel.

Nie wyobrażamy sobie innego podejścia do marketingu internetowego.

Kampania zasięgowa na TikToku 

Celem kampanii zasięgowych jest maksymalizacja liczby osób, które zobaczą Twoją reklamę. Wykorzystanie tego typu kampanii może być istotne dla budowania świadomości marki oraz rozpoznawalności nowych produktów lub usług.

Kampania reklamowa TikTok Ads z celem zasięg: 

Może być potężnym narzędziem w budowaniu świadomości marki i rozszerzaniu jej widoczności na rynku, jednak jeżeli zależy nam na realnym zwiększeniu sprzedaży, należy korzystać z tego rodzaju kampanii w sposób bardzo przemyślany w ramach szerszej strategii marketingowej, lub wybrać inny rodzaj kampanii.

Kampania TikTok Ads z celem ruch:

Jest skoncentrowana na skierowaniu użytkowników do określonego miejsca docelowego, takiego jak strona internetowa, landing page, czy aplikacja. Cel ten może być istotny dla firm chcących zwiększyć  liczbę odwiedzin na swojej stronie lub w aplikacji.

Kampania reklamowa na TikToku pod wyświetlenia wideo:

Koncentruje się na uzyskaniu maksymalnej liczby wyświetleń i zaangażowania w reklamach wideo. Jest to szczególnie istotne dla marek, które chcą zwiększyć zasięg swoich treści wideo.

Kampania pod interakcje ze strony społeczności

Koncentruje się na budowaniu zaangażowania społecznościowego poprzez zwiększenie liczby obserwatorów strony lub wizyt na profilu marki. Tego rodzaju kampanie mogą być przydatne dla firm, które chcą zbudować zaangażowaną społeczność. 

Kampania reklamowa na TikToku pod promocje aplikacji

Ma na celu przyciągnięcie użytkowników do pobrania i aktywnego korzystania z Twojej aplikacji. Tego rodzaju kampanie są niezwykle istotne jeżeli zależy Ci na zwiększeniu liczby instalacji Twojej aplikacji. 

Kampania TikTok pod pozyskiwanie potencjalnych klientów

Jest skoncentrowana na zbieraniu danych od osób zainteresowanych ofertą firmy. Jest to kluczowe dla firm, które chcą rozbudować swoją bazę potencjalnych klientów, lub zwiększyć sprzedaż.

Kampania pod konwersje na TikToku

Kampania reklamowa na TikToku ukierunkowana na konwersję ma na celu zachęcanie użytkowników do wykonania określonych, wartościowych działań na stronie internetowej firmy. Działania te mogą obejmować dokonywanie zakupów, wypełnianie formularzy rejestracyjnych, zapisywanie się na newsletter, a także inne działania, które zdefiniuje się na stronie przy użyciu Eventów Pixela TikTok.

Dobór odpowiedniego rodzaju kampanii oraz jej optymalizacji zależy od wielu czynników. Dlatego jeżeli zależy Ci na realnym rezultacie biznesowym, bardzo ważne jest korzystanie z pomocy doświadczonych ekspertów. (Szczególnie z adsfox 🙂

Remarketing na TikToku polega na pokazywaniu naszych reklam (oferty) osobom, które już wcześniej były na naszej stronie lub wykazały jakąś inną interakcję z naszą firmą. 

TikTok oferuje szereg możliwości tworzenia grup remarketingowych. Aby z nich skorzystać, wystarczy stworzyć grupę odbiorców w menadżerze reklam TikToka:



Tym samym na TikToku można tworzyć kampanie remarketingowe polegające na docieraniu do osób które:

– obejrzały jakąś konkretną podstronę lub konkretny produkt,

– dokonały jakiejś konkretnej interakcji na stronie (zapis na newsletter, klikniecie w jakiś przycisk, przeczytanie wpisu na blogu), 

– obejrzały lub kliknęły  jakieś nasze treści, czy też zwyczajnie zainteresowały się nimi

– niegdyś zostawiły nam swoje dane kontaktowe i wiele wiele innych…

Dobór odpowiedniej grupy remarketingowej na TikToku może stanowić o całościowym sukcesie kampanii lub jego braku… Dlatego tak ważna jest współpraca z odpowiednim specjalistą. I dlatego tak mocno polecamy adsfox, jako doświadczonego partnera.

Minimalny budżet, jaki trzeba przeznaczyć na reklamę na TikToku, wynosi 80 złotych dziennie. Co prawda można promować posty nawet za kilka złotych jednak nie jest to działanie które pomoże nam realnie i w skalowalny sposób pozyskiwać nowych klientów.

Maksymalnego budżetu reklamowego dla reklam na TikToku pewnie nawet nie da się zdefiniować… 

Dobór odpowiedniego budżetu zależy od oczekiwań klienta, ilości danych, jakie zebrał w swoim koncie TikTok (czy w swoim CRMie), jak również od bieżących wyników poszczególnych kampanii. 

Warto jest ustalić budżet, który chce się przeznaczyć na reklamę w pierwszym miesiącu, następnie w zależności od wyników regularnie go dopasowywać.

Główną wadą TikTok Ads jest to iż najmniejsze firmy nie mogą skutecznie z tego korzystać…

TikTok wymaga znacznie więcej danych do skutecznego targetowania reklam niż Facebook (Meta) oraz do korzystania z zaawansowanych narzędzi wymaga minimalnego budżetu dziennego w kampaniach na poziomie 80zł. Taki budżet nie zawsze jest dostępny w małych firmach, w szczególności uwzględniając to iż (naszym zdaniem, na podstawie setek kampanii) reklamy na TikToku warto jest rozważyć dopiero wtedy jeżeli zwiększenie budżetu na reklamę na Facebooku powoduje znaczne zwiększenie CPA.

Z naszej perspektywy zanim zacznie się robić kampanie na TikToku, warto jest wcześniej w pełni wykorzystać potencjał reklam na Facebooku, Instagramie i platformach należących do Meta, które z reguły są tańsze niż reklamy na TikToku ( dane na 1 kwartał 2024:)

Wielka i ciągle rosnąca baza użytkowników: 

TikTok posiada miliardy aktywnych użytkowników na całym świecie, co daje możliwość dotarcia do szerokiego i różnorodnego audytorium.

Zaangażowanie użytkowników przez wideo i audio: 

Użytkownicy TikToka oglądają wideo razem z dźwiękiem co stanowi dużą przewagę nad odbiorcami Facebooka czy Instagrama i pozwala zintensyfikować przekaz reklamowy.

Mierzalność wyników: 

TikTok oferuje kody śledzące, (TikTok Pixel i Eventy Pixela) pozwalające na śledzenie wyników i efektywności reklam w czasie rzeczywistym. Na podstawie tych kodów można mierzyć wszystkie interesujące nas interakcje takie jak zakup, wartość zakupu, pozyskanie leada, wypełnienie formularza, klikniecie numer telefonu, dodanie produktu do koszyka, przeczytanie posta na blogu i niemal wszystkich innych, które zdefiniujemy i zaprogramujemy na swojej stronie lub w swojej aplikacji.

Kontrola wydatków: 

TikTok umożliwia pełną kontrolę nad budżetem reklamowym, co pozwala na dostosowanie wydatków do indywidualnych potrzeb i celów firmy.

Możliwość remarketingu: 

TikTok Ads oferuje potężne narzędzia remarketingowe, pozwalające na ponowne dotarcie do osób, które już wcześniej wchodziły w interakcję z Twoją firmą.

Umożliwia i promuje kreatywność: 

TikTok pozwala na tworzenie kreatywnych i angażujących treści, które przyciągają uwagę odbiorców i zwiększają efektywność kampanii. Dodatkowo w przeciwieństwie do Facebooka, TikTok nadal zapewnia bardzo duży zasięg organiczny.

Wysoka skuteczność:  

Dzięki wdrożeniu Pixela TikTok i Eventów Pixela, TikTok gromadzi o nas informację, niedostępne dla żadnej innej osoby i wykorzystuje je bezpośrednio do rozwoju swojego systemu reklamowego. Przykładowo TikTok wie, czym się dokładnie interesujemy, jakie treści online zatrzymują naszą uwagę, w jakich sklepach online kupujemy, w jaki sposób użytkujemy aplikację na swoim smartphonie, ile czasu spędzamy na jakiej witrynie online. Co nam się podoba a co nie oraz co przyciąga naszą uwagę… Są to informację, które w połączeniu z systemem uczenia maszynowego sprawiają, iż TikTok jest w stanie bardzo trafnie dobierać, co powinniśmy widzieć na portalach a czego nie… Przy odpowiedniej konfiguracji kampanii reklamowych specjalista jest w stanie używać tych danych zarówno do mierzenia jak i do bieżącej optymalizacji wyświetlania reklam. 

(TikTok bardzo skutecznie odgapia system i opcje reklamowe od Facebooka 🙂 Do tej pory Facebook a szerzej mówiać Meta była niemal monopolistą i w przypadku kampanii generycznych (prospectingowych) biła skutecznością Google wraz z YouTube. TikTok staje się powoli platformą reklamową, która ma szanse dogonić (może nawet przegonić) skutecznością system reklamowy META. 

Wypełnij formularz,
aby otrzymać wycenę audytu

Wypełnij formularz i zobacz
prezentację wideo naszej usługi